تعمیر ماینر و پاور

تعمیر ماینر و پاور

تعمیر دستگاه ماینر Whatsminer

تعمیر دستگاه ماینر Whatsminer مدل M1,M3X,M3,M10,M10S,M20S,M21,M30S,M31,M32,D1 که هر کدام از این دستگاه Whatsminer در قسمت پاور خودر به مشکل برخورد می کنن و احتیاج به تعمیر دارند.

تعمیر دستگاه Whatsminer M30S++ از سازندهMicroBT با الگوریتم SHA-256 و Hash Rate112Th/s با 3472W

تعمیر دستگاه Whatsminer M20S یکی از قدرتمند ترین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال با الگوریتم SHA-256 است که توسط کمپانی MicroBT در آگوست 2019 تولید شده و به بازار قطعات کامپیوتر عرضه می گردد. این دستگاه ماینر با نرخ هش ریت 68 تراهش بر ثانیه قابلیت استخراج ارزهایی مانند, Bitcoin, Bitcoin Cash را دارد و مجهز به تراشه 12 نانومتری TSMC می باشد. دستگاه واتس ماینر مدل M20S دارای یک پاور با توان مصرفی 3312 وات است که با ولتاژ 12 ولت به خوبی کار می کند.

تعمیر دستگاه Whatsminer M3 از سازندهMicroBT با الگوریتم SHA-256 و Hash Rate12Th/s با 2000W

تعمیر دستگاه واتس ماینر مدل M20 محصولی با کیفیت از سوی شرکت MicroBT است که از قدرت پردازشی 45 تراهش بر ثانیه بهره برده و با الگوریتم پردازشی SHA-256 امکان استخراج ارزهایی مانند بیت کوین (Bitcoin) و بیت کوین کش (Bitcoin Cash) را دارد. این دستگاه ماینر از تراشه های 12 نانومتری TSMC برخوردار است و مجهز به رابط شبکه می باشد که از طریق کابل شبکه می توانید دستگاه را به اینترنت متصل نمائید. دستگاه ماینر Whatsminer M20 دارای یک منبع تغذیه است که بر روی دستگاه نصب شده و با ولتاژ ورودی بین 20 تا 220 ولت نیز کار می کند.

تعمیر دستگاه واتس ماینر مدل M20

تعمیر دستگاه ماینر میکرو بی تی Whatsminer M30S 86TH

تعمیر پاور ماینر MicroBT مدل Whatsminer M30S یک نوع دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که میزان حداکثر هش ریت آن برابر با 86Th/s می باشد. بدنه این دستگاه ماینر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که در ابعاد 130x220x390 میلیمتر تولید و با وزنی برابر با 10.5 کیلوگرم در بازار قطعات کامپیوتر با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد. دستگاه واتس ماینر M30S با الگوریتم پردازشی SHA-256 قادر است ارزهایی مانند بیت کوین کش (Bitcoin Cash (BCH، آکوین (Acoin)، پیر کوین (PPC)، ژول کوین (Joulecoin (XJO، ایمارک (eMark (DEM، کیور کوین (Curecoin (CURE ، آنبریکبل (unbreakable (UNB، کرون (Crown (CRW، تراکوین (Terracoin (TRC را تولید نماید. اتصال دستگاه Whatsminer M30S به شبکه از طریق کابل و پورت شبکه RJ45 نیز امکان پذیر می باشد.

تعمیر دستگاه ماینر Whatsminer

تعمیر دستگاه واتس ماینر میکرو بی تی M32 62Th

تعمیر دستگاه Whatsminer M32 که توسط شرکت MicroBT در جولای سال 2020 به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شده و با حداکثر نرخ هش ریت 62Th/s و الگوریتم پردازشی SHA-256 به استخراج ارزهایی همچون Acoin, Bitcoin SV, Crown, Curecoin, Emark, Joulecoin, Peercoin, Terracoin, Unbreakable, Bitcoin, Bitcoin Cash می پردازد. این دستگاه ماینر با توان مصرفی 3348 وات و بهره وری انرژی 0.054j/Gh می تواند راندمان مناسبی را ارائه دهد. دستگاه واتس ماینر M31S دارای دو عدد فن خنک کننده است که می تواند هوای گرم داخل دستگاه را به بیرون هدایت کرده و باعث خنک شدن دستگاه می شود.

درباره شرکت MicroBT

MicroBT یک شرکت فناوری مبتنی بر زنجیره بلاکچین و هوش مصنوعی است.

تمرکز این شرکت بر روی تراشه‌های مدارماینرها، تولید و فروش محصولات و ارائه راه حل های سیستم مربوطه و خدمات فنی می‌باشد.

بیش از 40٪ پرسنل شرکت MicroBT در قسمت تحقیق و توسعه فعالیت دارند.

مشاورین شرکت از اساتید دانشگاه تسینگوا و دانشگاه پکن هستند و به طور متوسط ​​بیش از 10 سال تجربه در طراحی تراشه و تولید ماینر دارند. به عنوان یک شرکت طراحی و تولید تراشه فناوری اصلی شامل الگوریتم ، بهینه سازی ریز ساختار ماینر، با مصرف برق کمتر ، و سیستم خنک کننده بهتر می باشد. این فن آوری های اصلی و روش های مهندسی با موفقیت تأیید و در تولید انبوه تراشه ها و محصولات استفاده شده است.

MicroBT علاوه بر تمرکز فعلی در حوزه بلاکچین ، به استراتژی تراشه ملی نیز پاسخ می دهد.

طبق استراتژی و برنامه توسعه شرکت ، MicroBT در حال برنامه ریزی برای کشف و گسترش قابلیت های اصلی تحقیق و توسعه خود به سایر زمینه ها که نیاز به محاسبات زیاد دارند مانند هوش مصنوعی از طریق تحقیق و توسعه مستقل و همکاری استراتژیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *