تعمیرات صوتی تصویری

راهنمای خرید بلندگو ماشین

تعمیر باند خودرو,تعمیر بلندگو ماشین

موقع خرید بلندگو  ماشین باید چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

شاید برای شما هم این دغدغه وجود داشته باشه که برای خرید بلندگو ماشین به چه نکاتی دقت کنیم؟

بلندگو ها انواع مختلفی دارند مانند بلندگو ماشین، بلندگو خانگی و…

 

باندهای ماشین اغلب گرد هستند . برای کسانی که گوش دادن به موسیقی در داخل خودرو برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است ، باندهایی که به طور فابریک در خودرو نصب است برایشان کمی آزاردهنده است پس برای خرید باند پخش موزیک باید دقت کافی را داشته باشند.از آن جایی که باندپخش خودرو انواع مختلفی دارد باید برای خرید آن به نکات ذیل توجه کنید:

 

تعمیر باند خودرو,تعمیر بلندگو ماشین

تعمیر باند خودرو,تعمیر بلندگو ماشین

 

مقاومت بلندگو

یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب باند پخش خودرو مقاومت آن است.

مقاومت باندها از 4 تا 8 اهم است و باید با آمپی فایر اندازه گیری شود. به طوریکه این مقاومت باید حتماً با ضبط ماشین هم خوانی داشته باشد.

 

بالاترین توان خروجی

باند ها با توجه به شرایط خود دارای یک خروجی صدای حداکثری و یک خروجی نرمال هستند که این توان خروجی اسپیکر باید با توان ضبط خودرو نیز همخوانی داشته باشد.

 

فرکانس صوت

فرکانس صوت از اهمیت چندانی برخوردار نیست و به کیفیت خروجی صدا بستگی دارد . و باید در نظر گرفت که آیا فرکانس بلندگو با فرکانسی که ضبط خودرو و سیستم صوتی ماشین دارد هم خوانی دارد یا خیر.

خریداران باندهای خانگی

بیشتر به شکل ظاهری و نمایی که به محیط خانه می دهند ، توجه می کنند و کیفیت آن را در نظر نمی گیرند، اما باید توجه کنند که ممکن است باندی که زیبایی چندانی ندارد از کیفیت بالاتر و بهتری نسبت به باندهایی که تمام تمرکز ساخت آن بر روی زیبایی آن بوده است ، برخوردار باشند و یا اینکه سیم یک سیستم صوتی در کیفیت پخش صدا اهمیت بالایی دارد و باید توجه کرد که سیم باند پخش صدا کیفیت مطلوب را داشته باشد.

بنابراین هنگام خرید خود باید هم به کیفیت و انتظاری که از بلندگو دارید، توجه کنید و بعد از آن می توانید به زیبایی آن هم توجه کنید.

در ادامه موقع خرید بلندگو میتوانید از مطالب زیر دیدن کنید : چه سیستمی برای ماشینم بخرم ؟ موقع خرید بلندگو ماشین باید چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *