تعمیر دزدگیر و ریموت, تعمیر سیستم های حفاظتی

تعمیر دزدگیر و ریموت کنترل خودرو

تعمیر ریموت کنترل خودرو,تعمیر ریموت دزدگیر ماشین

تعمیر ریموت دزدگیر ماشین

ممکن است فردی با این قضیه روبرو شود که با فشردن دکمه ریموت دزدگیر شاهد کار نکردن آن باشد و قفل درب خودرو باز نشود. عوامل زیادی باعث کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین می شوند که لازم است علت اصلی خرابی ریموت را بررسی کرده و پس از پیدا کردن این علت برای تعمیر ریموت کنترل خودرو اقدام نمود. در ریموت‌ دزدگیر فرستنده ‌هایی قرار گرفته که در زمان فشردن این دکمه ریموت لازم است ابتدا سیگنال میان فرستنده و گیرنده دزدگیر با هم ارتباط برقرار نموده و اگر تایید شد، دزدگیر می تواند به خوبی عمل کند. با نصب دزدگیر خودرو می توان آن را در برابر سرقت محافظت نموده و از این رو در صورتی که دزدگیر ماشین از کار بیفتد، لازم است که سریعاً برای حل مشکل آن اقدام نمود.

دلایل اصلی کار نکردن ریموت کنترل ماشین

در برخی مواقع برای تعمیر ریموت کنترل ماشین می توان با استفاده از جایگزین کردن یک باتری جدید در ریموت این مشکل را حل نمود. ولی در صورتی که قطعات داخل ریموت دزدگیر افتاده باشند باید لحیم کاری شوند. از دلایل دیگری که باعث از کار افتادن ریموت دزدگیر ماشین می شود، می توان به خرابی آنتن، سیم کشی یا ماژول ها اشاره کرد که در این صورت نیاز به یک متخصص کارآمد برای تعمیر ریموت دزدگیر ماشین خواهد بود. اگر خرابی ریموت کنترل ماشین مربوط به شکسته شدن یک قطعه الکتریکی در ریموت باشد، می توان از طریق آزمایش هر قطعه با استفاده از تستر فرکانس رادیویی اقدام کرد.

مشکل قفل مرکزی ماشین

در صورتی که شما کلید را وارد قفل ماشین می کنید، ولی درب آن باز نمی شود، احتمالاً مشکل از سیستم قفل مرکزی ماشین باشد. پس برای رفع این مشکل باید زودتر اقدام کرد. همچنین قفل هایی که به صورت منظم تمیز نمی‌شوند با استفاده از آلودگی و خاک مسدود می‌ شوند و یا ممکن است به علت برخورد با یک جسم خارجی دچار آسیب شوند. با وجودی که دزدگیر خودرو موجب افزایش امنیت اتومبیل می شود، اما معمولاً در ریموت کنترل آن ها مشکلاتی به وجود می‌آید که نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع تعمیر ریموت دزدگیر ماشین را می‌توان به سادگی انجام داد. در این مقاله شما را با تعمیر ریموت دزدگیر ماشین و علل اصلی کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین آشنا می کنیم.

عیب یابی ریموت دزدگیر ماشین

احتمالاً برای بسیاری از افراد پیش آمده که در هنگام سوار و پیاده شدن از خودرو متوجه شوند که ریموت کنترل خودروی آن ها کار نمی کند، این اتفاق از جمله متداول ترین ها اشکال ها در ریموت کنترل ماشین می باشد که دارای دلایل متعددی است. در بیشتر ریموت ها مشکلاتی بروز پیدا می کند که به طور کلی از راه حل های یکسانی برای تعمیر آن ها می توان استفاده کرد. افراد می ‌توانند از طریق یک بررسی ساده مشکل را شناسایی کرده و در آخر بدون دردسر برای رفع عیب آن اقدام کنند.

حل مشکل از کار افتادت ریموت دزدگیر خودرو

یکی از این مشکلات مربوط به ریموت دزدگیر ماشین، ضعیف شدن باتری ریموت است که از دلایل عمده از کارافتادگی در ریموت های کنترل به شمار می آید. پس لازم است این مشکل را بررسی کرده و از سالم بودن باتری ریموت کنترل اطمینان پیدا کنید و در غیر این صورت نیاز است که باتری ریموت تعویض شود. در برخی مواقع نیز به علت فاصله زیادی که میان ریموت اتومبیل وجود دارد ممکن است ریموت کنترل به خوبی کار نکند. بنابراین باید به فاصله میان ریموت و خودرو توجه بیشتری کرد. فاصله زیاد موجب می شود که افراد در محدوده تعیین شده برای عملکرد ریموت قرار نگیرند و بنابراین این وسیله احتمالاً ممکن است کار نکند.

تداخل امواج ریموت کنترل خودرو

در برخی مواقع نیز تداخل میان امواج ریموت کنترل و دیگر دستگاه ها اتفاق می‌افتد که این امر باعث عدم دریافت امواج ارتباطی از طریق خودرو خواهد شد و موجب مختل شدن عملکرد آن می‌شود. در این مواقع باید تغییر زاویه ریموت کنترل را انجام داد تا این مشکل برطرف شود. در صورتی که بعد از تعویض باتری خودرو باز هم کنترل دارای عملکرد خوبی نباشد و به طور متناوب در حالت فعال و غیرفعال قرار می گیرد، احتمالا مشکل از برنامه ریزی در ریموت آن باشد و لازم است که در این مواقع از یک تعمیرکار کمک گرفت.

جمع بندی تعمیر ریموت دزدگیر خودرو

در بسیاری از مواقع ممکن است یک فرد ناشی سیم کشی دزدگیر اتومبیل را انجام دهد و این موضوع باعث می‌شود تا در زمان استفاده از کنترل ریموت، این وسیله به خوبی عمل نکند. بررسی دوباره سیم کشی یکی از بهترین اقداماتی است که در این مواقع باید انجام داد تا متوجه اشتباه آن شده و برای رفع آن اقدام کرد. در صورتی که تمامی موارد ذکر شده را بررسی کردید، اما باز هم ریموت کنترل شما به خوبی کار نمی کند، در این صورت باید به دنبال تعمیر ریموت دزدگیر ماشین باشید و از این طریق ریموت کنترل را باز کرده و به قسمت های رنگ شده دقت کرد و آن ها بررسی نمود که پایه قطعاتی که به برد متصل هستند دچار شکستگی نیست.

دیدگاهی در مورد “تعمیر دزدگیر و ریموت کنترل خودرو

  1. بشیرال ایوب گفت:

    سلام دکمه های ریموت پژومن فرسودشده وعملکردندارددکمه شوازکجا میشه تهیه کرد

    1. mahdiran گفت:

      سلام ایوب جان
      بهتره ببرید پیش تعمیرکار تا دکمه رو تعویض کنه
      اگر مایل هستید خودتان این کار رو انجام بدید باید قطعه رو بخرید و تعویض کنید
      اگر نه میتونید بیارید یا ارسال کنید تا ما تعویض رو براتون انجام بدیم
      در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر جهت تعمیر با پشتیبان تماس بگیرید 09031127062

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *